Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 września 2012

Torebka Perfekcyjnej Świadkowej





Witajcie :)

Niebawem moja najlepsza przyjaciółka wyjdzie za mąż. Zostałam zaszczycona rolą świadkowej. Chcę aby dzień ślubu i wesela był perfekcyjny i aby  nic nie zmąciło spokoju i szczęścia panny młodej. Jestem więc przygotowana na wszelkie „niespodzianki”.  Oto „must have” torebki perfekcyjnej świadkowej:


Dla pięknego wyglądu:
- białe/ jasne rajstopy na zmianę
- zestaw do szycia
- spinki  do włosów
- lakier do włosów
- szminka
- puder matujący
-pędzel do pudru
- pilnik do paznokci

Dla dobrego samopoczucia i zdrowia:
-  leki przeciwbólowe
-  leki na przypadłości gastryczne
- plastry różnej wielkości, w tym na odciski
- bandaż mały, duży, kompresy małe i duże
- tampony, wkładki higieniczne
- chusteczki higieniczne, nawilżane, antybakteryjne i odświeżające
- żel antybakteryjny do rąk
- woda utleniona
- nożyczki

Mam nadzieję, ze o niczym nie zapomniałam :)
Pozdrawiam!

Peggy Sue



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy bardzo za każde odwiedziny i komentarz. Jest nam bardzo miło. Z chęcią odwiedzimy Wasze blogi :)