Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 27 grudnia 2012

Bożonarodzeniowe migawki

W dzisiejszym poście kilka migawek kombinowanych na szybko dekoracji Bożonarodzeniowych w moim pokoju. Hmm marzy mi sie dom, ale póki co muszę zadowolić się tym co mam:)
Rolę choinki w tym roku pełni kula, o której pisałam już wcześniej klik.

A te cudeńka są dzielem mojej koleżanki, którą namawiam do załeożenia bloga. Jej wspaniałości powinny ujrzeć światło dzienne!!
Moim marzeniem są szydełkowe gwiazdki wiszące w oknie. W tym roku już przegapiłam sprawę. Ponieważ nie umiem dziergać na szydełku, chciałam wygrzebać male snieżynkowe serwetki w ciucholandach. Hmmm udało mi się znalezć jedną. No coż może za rok... :)

Pozdrawiam L.L.

5 komentarzy:

  1. Dziękuję kochana :*, uprzejmnie informuję, iż jesteś naszym pierwszym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna poducha !!!
    Dzierganie śnieżynek nie jest trudne, mówię Ci to z własnego doświadczenia. W tym roku robiłam je 1 raz i udało się ! POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo. Hmmm nie wiem, jakoś strasznie skomplikowane wydaje mi się robiebie na szydełku. No, ale może jakoś spróbuję się do tego przymierzyć. W razie co po prostu pojdę na łatwiznę i kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupij...włącz "se" Yotub-a i pomalutku,... powolutku,... oczko za oczkiem,...słupek za słupkiem ... dasz rade ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy bardzo za każde odwiedziny i komentarz. Jest nam bardzo miło. Z chęcią odwiedzimy Wasze blogi :)