Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 8 lipca 2013

Cukier różany i truskawki


Hej!!

      Odkąd przeczytałam jakiś czas temu na Green Canoe o cukrze różanym postanowiłam, że kiedyś taki zrobię. W tym roku postarałma się o płatki dzikiej róży i wzięłam się do roboty.


Do jego wykonania potrzebne są płatki dzikiej róży i cukier oczywiście, w proporcjaonch jedna szklanka płatków do dwóch szklanek cukru. Płatki należy dokładnie opłukać, pozbawić białych końcówek i rozdrobnić (użyłam do celu blendera). Tak powstałą "papkę" różaną mieszamy z cukrem (ja jeszcze dodatkowo wszytsko delekatnie zblendowałam) i pozostawiamy do wyschnięcia. Gotowe!


Cukier jest bardzo aromatyczny. Będzie idealnym dodatkiem do jesiennych herbat oraz posypką do pączków i ciasteczek.

Truskawki !!!!!!!!!


Truskawkowy koktajl, czyli wspomnienie dzieciństawa:)


6 komentarzy:

  1. super:)) będzie mi bardzo miło jeśli podzielisz się tym (lub innym;) postem na kolejnym link party :D
    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Chętnie wzięłabym udział w Twim link party w porównaniu do innych dziewczyn z tym moim cukrem nie bardzo mam z czym:) Na pewno bede zaglądać do Ciebie i z niecierpliwością czekać na wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie wszystko wygląda :) Przepis bardzo ciekawy moze kiedyś skorzystam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi, że wpadłaś. Również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju jakie piękne zdjęcia :) a o tym cukrze pierwszy raz słyszę :) dziękuję Ci za takie miłe słowa :) u Ciebie też jest pięknie i chciałabym abys pisała częściej bo będę wpadać ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow dziekuję!! Bardzo mi miło, że będziesz wpadać:) Oczywiście obiecuję poprawę w częstotliwości dodawania postów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy bardzo za każde odwiedziny i komentarz. Jest nam bardzo miło. Z chęcią odwiedzimy Wasze blogi :)