Łączna liczba wyświetleń

piątek, 9 sierpnia 2013

Biedronka :)

Witajcie!!

       W dzisiejszym poście chciałabym pokazać kilka rzeczy które ostatnimi czasy udało mi się upolować w ulubionym sklepie wszystkich Polaków czyli...tak, tak Biedronce. Kiedyś cieszacy się niezbyt dobrą sławą, dziś oblegny przez tłumy. Ja również często zagladam do "Biedry". Raz - że mam blisko, dwa - naprawdę można tam kupić ciekawe rzeczy.

Moim najnowszym odkryciem jest płyn micelarny Be Beauty.

Muszę przyznać, że sama raczej nie wpadłabym  na pomysł, żeby go zakupić, ale że jest zachwalany przez wiele blogerek postanowiłam spróbować. No i jestem mile zaskoczona! Dobrze usuwa makijaż, ma bardzo delikatny zapach, nie podrażnia oczu (przynajmniej mnie) i kosztuje 4,49zł (!). Od lat byłam wierna płynom micelarnym AA, ale skoro Be Beauty spisuje się równie dobrze, to nie widzę sensu aby przepłacać :)

A oto jeszcze kilka uroczych drobiazgów z Biedronki:
Satynowe wieszaki. Kupiłam je już jakiś czas temu. Ehh rózowe były ładniejsze, niestety już się nie załapałam, ale te również prezentują się nie najgorzej;)

 I dwa najnowsze nabytki. Pachnący woreczek  oraz przeurocze spinacze do bielizny. Mała rzecz, a cieszy :)


Na koniec chciałabym zaprezentować moją wyszepraną za w sh torebkę. Lubię chodzić do lumpeksów, ale szczerze to rzadko udaje mi się znalezć jakieś perełki. Ostatnio jednak miałam szczęście :)


Gdy ją zobaczyłam, wiedziałam, że musi być moja. Brakowało mi czegoś ze złotymi wykonczeniami. Jest pojemna, ma mnóstwo przegródek oraz lusterko. 14 zł.

Matko te upały mnie wykończą. Spać nie można. Dziś obudziłam się o 5 rano (!) i już nie mogłam usnąć. Przynajmniej dzień mam długi :)
Buziaki :)

3 komentarze:

  1. świetna torebka, mam ten woreczek spinacze i wieszaki są śliczne :)

    Micel jest prześwietny kocham go ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam na Twoim blogu,że też zaopatrzyłaś się w te gadżety:)Racja, fantastyczny kosmetyk i to za taką cenę (!)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieszaki są przecudowne ! Bardzo eleganckie i z pewnością ślicznie wyglądają w szafie :) Szkoda, że je przegapiłam... :(

    Zapraszam także do mnie.
    Na pewno znajdziesz coś dla siebie :)
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy bardzo za każde odwiedziny i komentarz. Jest nam bardzo miło. Z chęcią odwiedzimy Wasze blogi :)