Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 16 września 2013

Prezenty

Witajcie!!

       Dziś chcialabym się pochwalić moim ostatnim zakupem. To prezent jaki zrobiłam sama sobie z okazji urodzin :) W zeszłym roku na urodziny dostałam świnkę - skarbonkę. Przez cały rok wrzucałam do niej drobniaki. Udało mi się uzbierać nieco ponad 300 zł. Od dłuższego czasu marzył mi się nowy zegarek. Dylematów miałam nie mało, tym bardziej że moja wiedza o zegarakch równa była zeru. Po prawie miesiącu i przewertowaniu wielu stron w Internecie udało mi się znależc coś, czego szukałam i w cenie, która nie przewyższała moich świnkowych zasobów:)  Oto i on:




Jestem nim zachwycona! Wybrałam złoto - srebrny, żeby pasował do wszystkiego. Warto oszczedzać :)


    Na urodziny dostałam również zestaw kosmetyków ze sklepu Bath&BodyWorks w przesłodkim opakowaniu z kokardą.


W skład zestawu wchodzą: balsam i mgiełka do ciała oraz żel pod prysznic. Muszę przyznać, że po użyciu wszystkich kosmatyków jednocześnie zapach utrzymuje się naprawdę długo. Jeszcze po kilku godzinach czuć go na skórze. Bardzo miłe zaskoczenie:)  Buteleczki są niewielkie, więc raczej nie do codziennego stosowania, ale na wyjazdy lub wielkie wyjścia nadadzą się idealnie.


Opkowanie jest tak ładne, że szkoda mi go było wyrzucać, więc znalazłam do niego praktyczne zastosowanie, jako pojemnik na płatki kosmetyczne :)


W końcu moje płatki kosmetyczne mogą stać "na wierzchu" w łazience lub toaletce. A foliowym, nieestetycznym opakowaniom mogę powiedzieć "goodbye" :)

Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. 100 lat ♥ hihi

    a zegarek jest przepiękny- zazdroszczę ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo, ale od urodzin minął juz ponad miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego weekendu życzę :)

    A tymczasem Zapraszam do mnie na pierwszy mini konkurs i nową notkę -- > http://monmondeefou.blogspot.com/ buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. super zegarek :) mam podobny, też lubię takie większe ;)

    www.speckled-fawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że piękny sobie prezent sprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy bardzo za każde odwiedziny i komentarz. Jest nam bardzo miło. Z chęcią odwiedzimy Wasze blogi :)