Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 października 2013

Metamorfoza pokoju + zdjęcia z wypadu w góry

Cześć !!!
         
        Ostatnio miałam kilkanaście dni urlopu w pracy i nie próżnowałam :)  Po pierwsze pojechałam  w odwiedziniy do moich rodziców. Mają oni dość duzy dom i jak to w takich domach bywa, zawsze jest pokój "graciarnia": stare meble, rózne rupiecie. Nie mogłam na to patrzeć, tym bardziej że czasami przypadało mi tam spać, i postanowiłam zrobić porządek. Oto efekty:)
 Może najpierw o tym jak było, a dobrze nie było :)

A poniżej efekty "po":



Wystarczyło zmienić narzutę na łóżko i dodać kolorowe poduszki, aby stara wersalka zmieniła swój wygląd. Fioletową poszewkę kupiłam w Pepco za 8,99 a pomarańczową, niemal identyczną wyszperalam w ciucholandzie za całe 1,00 zł. Narzuta była już w domu.


 Jedynym dokupionym meblem była komoda. Zamówiona przez Inernet. Koszt 199,00


Lampa również zakupiona w Pepco 29,99.




W sumie koszt całej metamorfozy to ok 240 zł, z czego prawie 200 zł kosztowała komoda. Najwięcej pracy było z odgruzowywaniem pokoju, czyli przegladaniem i wyrzucaniem starych, niepotrzebnych, nagromadzonych przez lata rzeczy. Jestem bardzo zadowolona z efektu :)

W trakcie urlopu byłam również na kilka dni w górach i stałam się dumną posiadaczką takiego pięknego Aniołka. 


I na zakończenie kilka migawek z gór:




Pozdrawiam i życzę Wam udanego tygodnia :) 
LucyLu

8 komentarzy:

  1. Genialna notka, super zdjęcia :) Czekam na więcej, buziaki


    ZAPRASZAM do siebie :) http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja planuję sobie zrobić nową sypialnię, szukam właśnie mebli, tzn. przeglądam narazie w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czeasami i ze starych mebli można wykombinować coś fajnego, ale to już wyższa szkoła jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam no nową notkę : *

    http://monmondeefou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz jest zdecydowanie lepiej :) Mi też by się przydało zrobić taką metamorfozę w pokoju...
    Oooch, piękne zdjęcia z gór, mam nadzieję, że jeszcze w tym roku uda mi się tam pojechać :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że Ci się podoba :) a w góry są piękne...

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy bardzo za każde odwiedziny i komentarz. Jest nam bardzo miło. Z chęcią odwiedzimy Wasze blogi :)