Łączna liczba wyświetleń

sobota, 16 listopada 2013

DeBa

Witajcie:)

            Dziś będzie notka o bułgarskich kosmetykach firmy DeBa. Pewnie większości z Was nazwa tej firmy nie jest obca. Widziałam na blogach, że spora cześć dziewcząt  zaopatrzyła się w tę odżywkę podczas ostatniej promocji kosmetycznej w Biedronce. Kilka dni temu podczas zakupów w moje ręce wpadł również krem do rąk DeBy. Już raz go przegapiłam, więc tym razem musiał byc mój. Pamiętam, że swego czasu narobił sporego zamieszania na blogosferze za sprawą Shinyboxa. Chciałam go więc wypróbować na włąsnej skórze (rąk :)). 


Przejdźmy do rzeczy. Na pierwszy rzut odżywka. 
DeBa Bio Vital Repair Conditioner - odżywka zamknięta jest w podłużnej butelce o pojemności 400 ml. Ma postać białego balsamu o dość rzadkiej konsystencji, co nie wpływa w żaden sposób na aplikację, nie spływa też z włosów. W składzie zawiera certyfikowane bioskładniki : olej arganowy, migdałowy oraz masło Shea, nie zawiera silikonów. Na moich włosach spisuje się naprawdę dobrze. Na efekty co prawda trzeba troszkę poczekać, ale włosy zaczęły po niej pięknie błyszczeć. 
Plusy:
+  nabłyszcza i wygładza włosy,
+ ułatwia rozczesywanie,
+ dobry skład,
+ nie zawiera silikonów,
+ przyjemny zapach,
+ wydajna, duże opakowanie o pojemności 400 ml
+ cena - w Biedronce zapłaciłam 5,99 zł
Minusy:
- producent podaje, iż wystarczy nałożyć ją na włosy na około 3-5 minut - moim zdaniem, aby uzyskać dobry efekt potrzeba co najmniej 10. 
- dostępność 
Ciężko mi się też wypowiedzieć na temat obciążania włosów. U siebie takiego efektu nie zauważyłam, ale myję włosy praktycznie codziennie. 
Myślę, że to bardzo dobra odżywka z fajnym składem, w dobrej cenie. Na pewno kupię ją ponownie.


Teraz czas na produkt, który skradł moje serce od pierwszego użycia, czyli  DeBa BioVital Hand & Nail Cream. W momencie zakupu znajduje się w kartonowym opakowaniu, w środku którego znajdziemy plastikową tubę srebrnego koloru o pojemności 75 ml.
Tak jak odżywka, krem zawiera certyfikowane bioskładniki, a w śród nich: olej migdałowy, masło Babassu, masło kakaowe, oliwę z oliwek o raz witaminę F.  Ma gęstą, treściwą konsystencję, lecz wchłania się błyskawicznie i nie tłuści rąk.
Plusy:
+ cudownie wygładza, natłuszcza i zmiękcza dłonie, a przy tym nie pozostawia tłustego filmu,
+ uczucie gładkości utrzymuje się długo,
+ treściwy,
+ szybko się wchłania,
+ dobry skład,
+ cudowny zapach - autentycznie ten krem pachnie jak wafelki smietankowe :)
+ ładne opakowanie - kojarzy się natura
+ cena - 4,99 zł w Biedronce (jest obecnie dostępny w sprzedaży). 
Minusy
- jak dla mnie jedynym minusem jest fakt kartonikowe opakowanie, które moim zdaniem nie jest do niczego potrzebne. Szkoda drzew!  Ale za wspaniałe działanie muszę mu to wybaczyć,
- dostępność. 



Ogółem - świetny krem. Mogę go spokojnie porównać do mojej ulubionej Neutrogeny. Jego używanie to sama przyjemność:) 

Podsumowując - moje doświadczenia z produktami DeBy zaliczam do bardzo udanych. Są to fajne i skuteczne kosmetyki w bardzo, bardzo przystępnych cenach. Na pewno kupię je ponownie, oczywiście jeśli tylko gdzieś na nie natrafię, gdyż do tej pory oprócz okazyjnych sytuacji w Biedronce nigdzie ich niestety nie zauważyłam. No nic, nie pozostaje nic innego jak tylko zaglądać do Biedronki :)


Lucy :) 

15 komentarzy:

  1. szkoda, że nie spotkalam tych kosmetyków u mnie w Biedronce:( odżywek do włosów nigdy za wiele:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zaopatrzyłam się w te kosmetyki, teraz chyba zaczynam żałować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem do rąk dostępny jest obecnie w Biedronce za 4,99 :)

      Usuń
  3. dobrze, że biedronka jest już zamknięta bo chyba bym do niej pobiegła :D
    a obiecałam sobie, że na razie nic nowego nie kupie....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja piernicze!
    To ja jutro do biedrony biegiem biegiem!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam odżywkę ale czeka na swoją kolej. Mam nadzieję, że sprawdzi się tak samo dobrze jak u Ciebie :) A kremów do rąk niestety nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze kosmetyków z tej firmy. Widziałam je swego czasu w Biedronce ale jakoś nie zdecydowałam się na zakup. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham ten krem do rąk, za zapach i działanie :) Odżywkę aktualnie testuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem muszę wypróbować ten nagietkowy :)

      Usuń
  8. Niestety nie próbowałam niczego z tej firmy :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy.

    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    kosmetyczneszalenstwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Odżywkę mam, ale jeszcze nie używałam mam nadzieję, że się sprawdzi :) Ale ten krem do rąk ? Jak to się stało, że nie widziałam go w Biedronce ? Jutro lecę sprawdzić czy gdzieś go jeszcze złapię!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na tej promocji w Biedronce zakupiłam szampon dodający objętości. Jeszcze go testuję,ale nie jestem zadowolona. Zapraszam na mój konkurs na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używałam ;) świetna recenzja !

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy bardzo za każde odwiedziny i komentarz. Jest nam bardzo miło. Z chęcią odwiedzimy Wasze blogi :)