Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 4 listopada 2013

Dobre i tanie: Isana Deo Roll On Fresh

Witajcie!!

Dziś będzie recenzja :)
Muszę szczrze przyznać, że kosmetyki Isany nie są mi zbyt dobrze znane. Do tej pory omijałam je szerokim łukiem, gdyż wydawało mi się, że jakość musi być proporcjonalana do ceny, szczególnie po niezbyt milych doświadczeniach z mydlem w płynie tej marki, które powodowało straszne uczucie ściągnięcia skóry. Jednak na Waszych blogach wiele razy spotykałam się z pozytywnymi opiniami o Isanie, więć postanowiłam dać jej szansę i ostatnio w moim koszyku w Rossmannie wylądował deo roll on.


Dezodorant zamknięty jest w estetycznym biało - niebieskim opakowaniu o pjemności 50 ml, które można postawić "na nakrętce". Ma postać białawego płynu o dość rzadkiej konsystencji, ale bez obaw nic nie sływa nam spod pachy :) Producent obiecuje 24-ro godzinne działanie...mam co do tego wątpliwości, bo nie zauważyłam aby którykolwiek roll on tyle działał :)


Plusy:
+ ładne, estetyczne opakowanie,
+ bardzo przyjemny, delikatny i świeży zapach, który utrzymuje się przez kilka godzin,
+ nie wywołuje podrażnień po depilcji, wielokrotnie stosowałam go zaraz po goleniu,
+ moim zdaniem skuteczny, czuję się świeżo i komfortowo, nie potrzebuję dodatkowej aplikacji (przynajmniej przy aktualnej porze roku),
+ nie pozostawia trudnospieralnych plam na ubraniach,
+ niska cena, reguralnie kosztuje ok 5 zł, ja w promocji zapłaciłam 2,99
+ dostępność.

Minusy:
- dość długo wysycha, ale wg mnie nie dłużej niż inne kosmetyki tego typu,
- mimo obietic producenta nie działa 24 h (moim zdaniem żaden roll on nie działa 24h, tym bardziej 48h),
- nie widać poziomu zużycia kosmetyku (dla mnie to również nie jest problem, gdyż po cieżkości opakowania można ocenić jego zużycie)

 Muszę jednak przyznać, że nie wiem jakby dezodorant ten sprawdzał się latem. Nie mam też jakiś dużych problemów z potliwością. Dziewczęta używające blokerów na pewno nie bedą zadowolone, bo nie jest to jakieś kosmetyczne objawienie, tylko skuteczny kosmetyk w swojej kategorii.


Mnie bardzo przypadł do gustu, nie widzę żadnej różnicy w porównaniu z używaną przeze mnie wcześniej Rexoną, a zapach bardziej mi się podoba. Skoro nie widzę róznicy, nie będę przepłacać, bo tanie nie znaczy złe :) Jestem zadowolona i kupię ponownie.

Czy macie jakieś doświadczenia z tym kosmetykiem? Jestescie zadowolone?

Lucy :)


24 komentarze:

  1. Isany akurat nie miałam, a rexonę uwielbiam i bardzo mi pasuje:) warto spróbować w takim razie, a jeszcze mówisz, że zapach fajniejszy:)
    ciekawy blog normalnej dziewczyny:)
    obserwuję i dziękuje za odwiedziny :*
    www.pasjemoniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja gustuje akurat w dezodorantach naturalnych typu ałun

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, ale ogólnie lubię produkty z Isany, bo są w większości dobre, a tanie :)

    PS: Gdybyś mogła usunąć weryfikację obrazkową, bo trudno dodaje się komentarze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę mam coś takiego?? Nawet nie wiedziałam, nie cierpię weryfikacji obrazkowych...Dzieki, że mi dałaś znać :)

      Usuń
    2. Spoko, sama nie wiedziałam, że mam coś takiego kiedy założyłam bloga :P

      Usuń
    3. dobrze,że usunęłaś wer obrazkową - to ogromne wkurza :)

      Usuń
  4. Nie miałam, jestem ostatnio wierna Rexonie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam ale mam sprawdzony Vichy i tego się trzymam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuleczki kuleczki :D
    Mnie najlepiej odświeża Nivea kuleczka :D
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie może się spodoba?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana Ja również mam Cię na oku :D :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tą firme :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna jest ta firma ;) ale ja używam z nivea . Świetny blog !
    Obserwujemy ?

    http://marttfashion.blogspot.com/2013/11/sheinside.html
    ps. Klikniesz u mnie w link sheinside ? Bardzo proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. również obserwuję .
    http://marttfashion.blogspot.com/2013/11/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Moze kiedys wypróbuje ; D Ta firma jest dobra wiec i kosmetyk powinien byc zadawalajacy ;)
    Obserwuje i koniecznie zapraszam do siebie ;*
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam z Isany żadnych antyperspirantów ani nic z tych rzeczy, miałam za to Synergena w promocji kosztował niecałe 3zł miał cudowny wygląd (czerwona pucha, kwiatki, kropeczki:D) i cudnie pachniał w dodatku nieźle chronił :) Warto :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przepadam za antyperspirantami w kulce ale firma isana ogólnie u mnie na plus więc może kiedyś wypróbuje .:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Firma Isana ma kilka dobrych kosmetyków w przyzwoitych cenach.
    Tego antyperspirantu nie miałam okazji jeszcze używać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy nowy post ? :))) Nie mogę się doczekać nowej recenzji :)
    A u mnie dziś synuś recenzuje :) :*:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem długa przerwa. Jutro postaram się coś zmajstrowac. Dziś aparat odmówił posłuszeństwa;)

      Usuń
  16. Nie używam, ale znam wiele innych kosmetyków tej firmy, które są naprawdę dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam go ostatnio , nawet nie jest taki zły , ale i tak wolę kulki z nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy bardzo za każde odwiedziny i komentarz. Jest nam bardzo miło. Z chęcią odwiedzimy Wasze blogi :)