Łączna liczba wyświetleń

środa, 18 grudnia 2013

Nowości

Witajcie!!!

       Wracam po dość długiej nieobecności . Wpakowałm się przpadkiem w google + . Nie dość, że przepadło moje konto na Bloggerze, to jeszcze na jakis czas utraciłam dostep do bloga. Grrrrrrrrr... Na szczęcie wszystko juz wrociło do normy i mam dziś dla Was post "zaległościowy" , o kilku nowościach, które ostatnio wpadły w moje ręce:)
Zacznę od przeuroczego zestawu  kosmetyczek z Pepco. Na zdjęciu widoczne są dwie, ale w zestawie znajduje się jeszcze duża, przezroczysta, idealna np do samolotu.



Moją faworytką jest ta w panterkę, którą przeznaczyłam na kosmetyki do makijażu. W końcu mam porządek i nie muszę grzebac godzinami w dużej kosmetyczce w poszukiwaniu tuszu do rzes :)
Cena : 14,99.

Na Rosmanowsskiej promocji - 40% na kolorówkę kupiłam trzy kosmetyki.


Tusz Doll Lash i Eybrow Stylist od Wibo chciałam wypróbować już od jakiegoś czasu. I o ile żel do brwi bardzo przypadł mi do gustu, o tyle tusz do rzęs niestety okazał się klapą. Po pierwsze kruszy się, po drugie trudno go zmyc i po trzecie ciężko uzyskać fajny efekt na rzęsach. Wykorzystam go do końca, ale na pewno nie kupię ponownie i skruszona powrocę do swojego ulubieńca, czyli MF 2000 Calorie :) A błyszczyk Maxi Lips Lovely z kolagenem morskim, to taki przyjemny zwyklaczek. Ładnie pachnie, daje naturalny efekt, mój kolor czyli 13 nie zawiera drobinek. Myśle, że będę do niego wracać.


Przybył mi również nowy komin do kolekcji. Prezent od mamy na Mikołaja :)


I książka Karola i Pascala z przepisami. Jest solidnie wydana, w twardej oprawie, bogato ilustrowana,        zawiera wiele naprawdę fajnych przepisów. W Lidlu mozna ja dostać w zamian za 6 naklejek za zakupy  o wartości min 50 zł każde. Ja na szczęście dostałam ją w prezencie od brata. 



 Muszę teraz nadrobic zaległości na Waszych blogach:)

12 komentarzy:

  1. widziałem tą książkę bardzo mi się spodobała wiec zakupilem rowniez :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne nowości też mi się marzy ta książka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też skusiłam się na tej promocji na Eyebrow Stylist z Wibo ale użyłam go dopiero z 3 razy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja teraz żałuję, że nie kupiłam nic kiedy była promocja w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz żałuję, że będąc w Pepco nie kupiłam tych kosmetyczek ;/ Kurcze ale ja jestem "szybka" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kosmetyczki sa w stałej ofercie, więc jeszcze na pewno bedziesz miala okazję :)

      Usuń
  6. kosmetyczki są śliczne:) tez mam tusz do stylizacji brwi ale od eveline i jest bardzo przydatny:) fajnie, że wróciłaś:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, te ksiazeczki z checia bym przygarnela. Kosmetasie sa super!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się tu:)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny komin :)
    wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyczka w panterkę jest całkiem sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj czaiłam się na tą książkę Pascal/Okrasa, ale ostatecznie nie znalazła się w moich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy bardzo za każde odwiedziny i komentarz. Jest nam bardzo miło. Z chęcią odwiedzimy Wasze blogi :)