Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 29 grudnia 2013

Prezentowy post

Kochane!!

Jak miewacie sie po swiętach??
Na blogach aż roi się od prezentowych postów, nie mogło więc go zabraknąć i u mnie ! :) W tym roku wzbogaciłam się o: sweter ze złotą nitką (swetrów nigdy za dużo ;)), książkę, perfumy, cieplutkie skarpetki, dezodorant oraz wosk Yankee Candle. Jestem bardzo zadowolona!!


O książkach Tess Gerritsen słyszałam wiele pozytywnych opinii. Thrillier "Ciało" zapowiada się bardzo ciekawie.


Cieplutkie i urocze!! Skarpetki będa idealne na zimowe mrozy.


 Zapach Avonu Free O2 - uwielbiam (co widać po zużytej juz ilości), a kulka Isae będzie do testowania. Zobaczymy coż to za wynalazek ;)


W końcu mam i ja Yankee Candle. Pachnie cudownie. Mój zapach to Cranberry Zest.

 A Wy jesteście zadowolone ze swoich tegorocznych prezentów Bożonarodzeniowych ?

Lucyy

P.S. Pomoc w robieniu zdjęć sis :*

16 komentarzy:

  1. cudowności :) ja jestem bardzo zadowolona ♥była u mnie notka prezentowa hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam własnie, że Mikołaj hojnie Cię obdarował :)

      Usuń
  2. Wspaniałe prezenty :) Jestem bardzo ciekawa książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja równiez, ale najpierw muszę skończyc "Sklepik z marzeniami" :)

      Usuń
  3. Też już zrobiłam notkę prezentową :) Tej książki jeszcze nie czytałam a skarpetki tego typu lubię na zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne prezenty:) skarpetunie jakie urocze i świetny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne prezenty :)
    spotkałam ostatnio te woski, ale kiedyś przeczytałam, że simply home pachną gorzej niż ... oryginalne? nie wiem, czy są jakieś dwa rodzaje wosków? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie mam pojecia, trzeba by poszperac w Internecie. Ja swój dostałam w prezencie, a wiadomo darowanemu koniowi....... ;)

      Usuń
  6. cieplutkie skarpetki w sam raz na zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w tym roku nie dostałam cieplutkich skarpet,a przyznam,że to właśnie na nie liczyłam :( będę musiała sobie sama kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tess Gerritsen niedawno odkryłam, ale już podobają mi się jej kryminały :)
    ja mam dwa swetry ze złotą nitką :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Skarpetki są śliczne :) I cieplutkie-uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciepła para skarpet musi być :) te w łatki są śliczniutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne prezenciki. Pozdrawiam serdecznie i zycze Szczesliwego Nowego Roku!
    peacocks111.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję i wzajemnie; wszystkiego dobrego w 2014 :)

      Usuń
  12. Skarpetki są cudne, spędzałyby ze mną całe zimowe wieczory :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy bardzo za każde odwiedziny i komentarz. Jest nam bardzo miło. Z chęcią odwiedzimy Wasze blogi :)