Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Piękny i Bogaty Oman

Witajcie!

      Podczas mojej kolejnej  podróży odkryłam Sułtanat Omanu,  państwo bogate w ropę i kadzidło. Kraj ten  położony jest  na Półwyspie Arabskim nad Zatoką Omańską i  Morzem arabskim.  Sułtanem Omanu jest Kabus ibn-Said, a stolica znajduje się w Maskacie.  Poniższe zdjęcia przedstawiają najciekawsze miejsca w Maskacie, między innymi Muttrah Soug, Pałac i Wielki Meczet Sułtana Kabusa. Zapraszam do obejrzenia :)












Pozdrawiam, Peggy Sue 

6 komentarzy:

  1. ale pięknie :) zazdroszczę :)
    jak idealnie poskładane tkaniny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) To szale prosto z Indii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja Kochana! Ależ Ci zazdroszczę, to coś fascynującego móc tam być! Jeśli masz ochotę na zabawę to nominowałam Cię do Liebster Blog Award :-) Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :)
    Nominowałam Cię do Tagu: Liebster Blog, zapraszam: http://la-diva-cosmetics.blogspot.com/2014/01/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam za nominacje. Jest mi bardzo miło, jesli tylko bedę miała wiecej czasu postaram przyłączyć sie do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy bardzo za każde odwiedziny i komentarz. Jest nam bardzo miło. Z chęcią odwiedzimy Wasze blogi :)