Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 10 lutego 2014

Łowy z secondhandu

 Cześć ♥

     Na pewno nie mogę nazwać siebie "lumpeksoholiczką" i nie biegam na każdą dostawę towaru w mieście, lecz od czasu do czasu lubię wybrać sie na małe "szperanko". Najlepsze perełki oczywiście można wyłowić dniu dostawy, ale szczerze mówiąc te tłumy ludzi walczące między sobą skutecznie mnie odstraszają i rozśmieszają zarazem. Ostatnio licząc na mniejszą ilość osób wybrałam się na wyprzedaż wszystko po 1 zł.
Towar zazwyczaj w ten dzień jest już mocno przebrany, ale udało mi się upolować 3 fajne rzeczy w bardzo dobrym stanie. Oto moje łupy ;)

1. Chanelka Athmosphere. Znalazłam ja na podłodze, w środku była straaasznie zabrudzona podkładem do twarzy. Mimo to wylądowała w moim koszyku, bo brakowało mi małej torebki w jasnym kolorze. Doprała się idealnie.


2. Tobrebka Marks&Spencer. Troszke musiałam się napracować, żeby wyplatać ją spośród innych rzeczy. Jest w świetnym stanie, więc za tą złotówkę szkoda było jej nie wziąć. Powędrowała w ręce mojej siostry.


3. Szal. Szali nigdy za dużo :)



Jak nie trudno policzyć za całość zapłaciłam zawrotną kwotę 3 zł,!! Takie zakupy to ja mogę robić ;) No i satysfakcja, że udało mi się upolować coś fajnego za śmieszną cenę.
A wy lubicie szperać w sh?

Lucy ♥

27 komentarzy:

  1. o kurcze :)rzeczywiście grosze:)biała torebeczka super i napewno sie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Normalnie nie wierzę, że 1zł! :))) Chyba muszę zacząć wychodzić do tego typu sklepów ! :)) Super polowanie naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. great post! This is just so so chic. I like!


    xoxo;
    Glitter DailyBeauty Blog


    Like GD on Facebook
    Follow GD on Bloglovin
    Follow GD on Instagram

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna biała torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie łupy są najlepsze :) U mnie dawniej było tyle fajnych SH, a teraz został tylko jeden, a i tak zrobiło się tam strasznie drogo.

    OdpowiedzUsuń
  6. ekstra łupy! i za taką cenę, masz talent do znajdywania rzeczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam bardzo. Czy ja wiem...to chyba nie talent, a czysty przypadek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubię chodzić do sh :)
    ale ostatnio tego nie robię. zauważyłam, że zawsze kupię mnóstwo rzeczy a później w niczym nie chodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, trzeba silnej woli, żeby wyjśc z sh bez z pustymi rękami i nie kupowac zbędnych rzeczy, ale to możliwe :)

      Usuń
  9. Fajna torebkę udało Ci się dorwać :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo często szperam w sh :)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :)--> http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj na tą białą torebeczkę i ja bym się pokusiła :)

    OdpowiedzUsuń

  12. Hey beauty wowww you have a really nice blog :) would you like if we follow each other on blog? let me know what do you think ? Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. love your bags! so chic ;)
    very nice blog by the way :)

    kisses from Russia,
    Juliet
    RUSSIAN DOLL

    OdpowiedzUsuń
  14. ja czasem również bywam na takich wyprzedażach i czasem naprawdę można kupić wspaniałe rzeczy...

    zle-czy-dobre-ale-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubicie, lubicie :)
    chanelka jest cudowna, marzy mi się oryginalna, ale jak na razie to jest to marzenie ściętej głowy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mnie również......ale nie wiem czy taki dzień kiedyś nastąpi :)

      Usuń
  16. love the white bag

    Want to follow each other on GFC, Bloglovin, FB and Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  17. o takich łowach i za taka cenę to jeszcze nie słyszałam pobiłaś wszystkich hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nigdy nic w SH nie umiem znaleźć, ale może po prostu powinnam częściej odwiedzać takie miejsca :) Też chcę wynajdywać tam takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhh niestety nie jest to takie proste, mnie się do tej pory raz takie perełki udało wyłowić, ale rzeczywiście większa częstotliwość wizt w sh znacznie zwiększa sznase ;)

      Usuń

Dziękujemy bardzo za każde odwiedziny i komentarz. Jest nam bardzo miło. Z chęcią odwiedzimy Wasze blogi :)