Łączna liczba wyświetleń

sobota, 8 marca 2014

Wiosenne Rewolucje

Cześć 

        Chociaż na kalendarzową wiosnę musimy jeszcze trochę poczekać, to jednak trudno oprzec się wrażeniu, że zawitała ona już do nas już jakiś czas temu. Dłuższe i coraz cieplejsze dni oraz budząca się do życia przyroda zawsze wpływają na mnie bardzo pozytywnie i motywuja do działania. Cyklicznie (!) o tej porze roku przystępuję do relaizacji chytrego planu zrzucenia kilku zbędnych kilkogramów :) Nie wyobrażam sobie bycia na restrykcyjnej diecie, dlatego też stawiam na ćwiczenia. Zazwyczaj chocidziłam na zajęcia do fitness clubu, ale w tym roku postanowiłam ćwiczyc w domu. W tym celu zaopatrzyłam się w kilka przydatnych gadżetów.


Ciężarki. Nie chcę oczywiście dorobić się bicepsów Pudziana, a jedynie nieco wzmocnić górne parite ciała, dlatego na razie zdecydowałam się na jednokilogramowe, ale wierzcie mi, nawet ćwiczenia z takim obciażeniem potrafią nieźle dać w kość. Podczas zakupów w Biedronce kupiłam też ostatnio piłkę do ćwiczeń. Cena była bardzo przystępna, jedynie 19,90zł.


Ćwiczenia z piłką dają naprawdę wiele możliwości. Pomgają kształtować mięśnie: brzucha, ud, pleców, pośladków, rozwijają także zmysł równowagi, a przy okazji to świetna zabawa :)


W aktywności fizycznej bardzo ważny jest również dobór odpowiedniego obuwia.


Swoje adidasy kupiłam 2,5 roku temu. Zaplaciłam za nie ok 300 zł. Początkowo ta kwota wydawała mi się baaardzo duża jak na buty tego typu, jednak z perspektywy czasu stwierdzam, iż była to dobra inwestycja. Są bardzo leciutkie, świetnie wyprofilowane i w dalszym ciągu wygladają jak nowe, a używam ich nie tylko do ćwiczeń. Na pewno posłużą mi jeszcze kilka kolejnych lat. No i ten dziewczęcy design, który od razu podbił moje serce :)
Codziennie staram się także wypijać dużo niegazowanej wody mineralnej, a dzień rozpoczynać od szklanki wody z sokiem z cytryny wypitej przed śniadaniem. 


Na YouTube można znaleźć wiele fajnych filmików z ćwiczeniami. Ja najchetniej gimnastykuję się z Mel B, Thiffany Rothe oraz fitappy2. Już widzę pierwsze małe efekty;) 
A jak jest u Was; czy wiosna  motywuje Was do zadbania  o sylwetkę ?

No i moje kochane na zakończenie, z okazji naszego dzisiejszego święta najserdeczniejsze życzenia i tradycyjny tulipan. Buziaaaaki :*


Lucy 

28 komentarzy:

  1. trzymam kciuki za systematyczność ćwiczeń :)
    też staram się rozpoczynać dzień od szklanki wody z cytryną :)

    wszystkiego dobrego z okazji Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zaczynam biegać jak tylko wyzdrowieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zdrowia Ci życzę :)

      Usuń
    2. a i staje się stałym cyztelnikiem ;D

      Usuń
  3. buty świetne :) mam piłkę i bardzo lubię na niej ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty do biegania przydałyby mi się :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Unfortunately I couldn't read the post because of the language, but as I see you're going to do sports. The right thing for the spring :)) I started visiting fitness club this week!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elena,
      Thank You for the visit. Oh yes, spring is the right time to start exercise before Summer :)
      In the right upper corner of my blog there is an option to translate the text :)

      Usuń
  6. trudno mi jest wróicic do regularnych ćwiczeń

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne buty ! :>
    ciężko ze systematycznością ale jak już ćwiczę to ćwiczę to z mel b, uwielbiam ją !
    http://karakarolina.blogspot.com/ zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za systematyczność, sama zaczynam ćwiczyć w tym roku - sesja niestety mi przerwała :) Buty bardzo fajne i dobrze, że się sprawdzają. Cena niestety standardowa.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o wow powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tulipany :-) A co do ćwiczeń - życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również je uwielbiam, mój ulubiony kwiat. Dziuękuję, powodzenie przyda mi się na pewno :)

      Usuń
  11. Gdybym tylko miała taką motywację jak Ty... próbuję się zmobilizować już od miesiąca i cały czas odpadam, najpóźniej po tygodniu. Jakieś rady żeby również zacząć? :D Ostatnio znalazłam w piwnicy taką samą piłkę i mnie kusi by ją napompować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pompuj piłkę koniecznie!! :) Wiesz u mnie z tą motywacją róznie bywa, wcale nie przychodzi mi to tak łatwo. Staram się cwiczyc 2 razy w tygodniu (przynajmniej), ale wybieram krótkie filmiki na YT ok 10 min, zazwyczaj kiedy zrobię jeden mam ochotę na drugi, trzeci a czasami i na czwarty :) Najbardziej mobilizują mnie pierwsze zauważalne efekty i... teledyski Jennifer Lopez, ma świetnie wyrzezbiony brzuch :) Możesz tez zrobic zdjecie sylwetki, a kolejne np po miesiącu cwiczen, wtedy najlepiej zobaczysz, co udało ci się osiągnąc. Trzymam kciuki!

      Usuń
  12. Miłego ćwiczenia!

    Piłka to świetna sprawa. Kupiłam rok temu i niemal ją wykończyłam, ale porządna jest i jeszcze daje radę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Mnie również bardzo podobają się cwiczenia na piłce !

      Usuń
  13. Ja też kupiłam sobie kilogramowe ciężarki :) Nie mogę się przemóc do picia wody z cytryną z samego rana..

    OdpowiedzUsuń
  14. Róweniż mam taka piłke ale jeszcze na niej nie ćwiczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja również teraz ogarniam treningi i też widzę efekty tylko ja jestem wierna Ewie Chodakowskiej:) wiosna ma cos takiego co mobilizuje nas przed nadchodzącym latem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, szczególnie wizja zalożenia kostiumu albo krótkich spodenek jest mobilizująca;) Próbowałam Chodakowskiej, ale jakoś nie podchodziły mi jej ćwiczenia. Były dla mnie zbyt męczące, tym bardziej podziwiam Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hantelki kilogramowejak najbardziej wzmocnią ci trochę mięśnie, a bicepsów jak Pudzian sie nie dorobisz :) tez zastanawiałam się nad tą piłką:) trzymam kciuki za systematyczność :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Konkretny asortyment :) Zycze wytrwalosci w cwiczeniach, ja niestety mimo nadejscia wiosny nie moge sie zmotywowac ;) Piekne tulipany, uwielbiam te kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawiam się nad zapisaniem się na pilates, nigdy wcześniej nie próbowałam i jestem niezmiernie ciekawa ćwiczeń z piłką. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz kiedyś spróbować, może i Tobie przypadną do gustu :)

      Usuń
  20. super kolory, aż chce się ćwiczyć!
    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii :*
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy bardzo za każde odwiedziny i komentarz. Jest nam bardzo miło. Z chęcią odwiedzimy Wasze blogi :)