Łączna liczba wyświetleń

sobota, 5 kwietnia 2014

Tydzień z Glorią ;)





Jestem posiadaczką włosów cienkich, kręconych i ze skłonnością do przetłuszczania się. Są dość gęste i niefarbowane, zatem raczej nie są zniszczone.  Od przeszło roku nie stosuję silikonów w ich pielęgnacji.
Skuszona pozytywnymi opiniami na Wizażu,  zakupiłam serię kosmetyków do włosów Gloria. Za cały zestaw 4 kosmetyków zapłaciłam 14,49 zł. Pokochałam od pierwszego użycia.
Kilka słów o tych kosmetykach i ich działaniu na moje włosy:


Szampon oczyszczający: 2,46 zł
Pielęgnację  zaczęłam od oczyszczenia włosów Szamponem Pokrzywowym  Pollena- Malwa do włosów normalnych i przetłuszczających się. Szampon  w  składzie zawiera  SLS, dlatego świetnie się pieni i dobrze oczyszcza włosy.

Maska: 5,40 zł
Następnie użyłam Maseczki Pollena-Malwa  do włosów suchych, zniszczonych i farbowanych. Zawiera Prowitaminę B5 i ekstrakt z szyszek chmielu. Pachnie nieziemsko, a włosy po jej użyciu są mięciutkie.

Wcierka:2,74 zł
Po delikatnym osuszeniu włosów ręcznikiem, wylałam na spodek nieco Wody Brzozowej Pollena- Malwa i zaczęłam ją wcierać opuszkami  palców w skalp, robiąc przedziałki grzebieniem.  Producent zapewnia, że wyciąg z brzozy wzmacnia cebulki włosów. Najbardziej obawiam się przesuszenia włosów, ze względu na dużą zawartość alkoholu w składzie wcierki, więc starałam się, aby miała możliwie najmniejszy kontakt z włosami. Wodę brzozową stosowałam codziennie po myciu włosów.

Odżywka do mycia włosów: 3,89 zł
Przez kolejne dni tygodnia, do oczyszczania włosów, zamiast szamponu stosowałam tylko
Emulsję do włosów Pollena- Malwa. Nie pieni się, ale oczyszcza włosy dzięki zawartości swoim składzie Cetrimonium Chloride. Pachnie bardzo ładnie. Już pierwszego dnia zauważyłam, że przy myciu wypadło mi mniej włosów niż zwykle.

Podsumowanie po tygodniu stosowania:
- Podczas mycia wypadało mi mniej włosów niż wcześniej ( włosy dalej wypadają, co jest normalne)
- Nie zauważyłam u siebie łupieżu po stosowaniu tych kosmetyków
- Włosy były miękkie i ładnie pachniały
- Emulsja ma małą wydajność, dlatego nie nadaje się do mycia bardzo brudnych włosów. Najlepiej sprawdzi się do odświeżania włosów średnio tłustych.

Czy macie doświadczenie odnośnie kosmetyków Gloria i  stosowania wody brzozowej tej lub innej firmy?
Pozdrawiam!
Peggy Sue :)




14 komentarzy:

  1. pierwszy raz słyszę o tej firmie :) ceny zachęcające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale tanio, muszę przyznać, że nie spotkałam się nigdy z tą firmą, ale patrząc na ceny nic nie szkodzi wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam maskę, bo koleżanka mi kupiła będąc w Warszawie. Niestety u siebie nie mogę znaleźć tych produktów....

    OdpowiedzUsuń
  4. Za takie pieniądze mozna wypróbowac, najbrdziej miałbym chyba ochotę na ta maskę. O wodzie brzozowej sporo się naczytałam. Wiem, że swojej ofercie ma ją tez Isana. Czekam na zdjęcie kłaczków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ze zdjęciem bedzie ciężko, ale kiedyś się postaram ;)

      Usuń
  5. Nie znam kompletnie firmy, ale ceny zachęcające:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy, ale widzę, że warto się z nią zapoznać :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous

    OdpowiedzUsuń
  8. Vielen Dank für die Informationen sehr nützlich, und den Erfolg unserer Grüße unabhängigen Indonesien

    OdpowiedzUsuń
  9. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy bardzo za każde odwiedziny i komentarz. Jest nam bardzo miło. Z chęcią odwiedzimy Wasze blogi :)